Kenestä vuoden 2011 koulukirjastonhoitaja?

Suomen koulukirjastoyhdistys ry nimeää Vuoden koulukirjastonhoitajan 2011. Valinnan perusteena ovat erityiset ansiot koulukirjaston kehittämisessä. Tällaisiksi voidaan katsoa esimerkiksi lukuharrastusta lisäävä toiminta, oman koulukirjaston kehittäminen opetuksen tukikohdaksi, tiedonhallintataitojen ohjaus oppilaille ja opettajille, yhteistyö yleisen kirjaston tai muun paikallisyhteisön kanssa sekä toiminta kouluttajana tai muissa asiantuntijatehtävissä. Vuoden koulukirjastonhoitajaksi nimettävä saa mainetta ja kunniaa sekä huomattavan määrän kirjauutuuksia sekä koulukirjastoon että myös omaan hyllyynsä. Lisätietoja aiemmin palkituista henkilöistä löytyy sivustomme kohdasta Vuoden koulukirjastohoitaja . Valinnan vuoden koulukirjastonhoitajasta tekee Suomen koulukirjastoyhdistyksen hallitus. Tulos julkistetaan alkuvuodesta järjestettävässä yhdistyksen jäsentilaisuudessa sekä Opettaja-lehdessä. Hakemus vuoden koulukirjastonhoitajasta tulee tehdä ke 30.11.2011 mennessä. Hakemukset voi postittaa osoitteeseen Suomen koulukirjastoyhdistys, Jousenkaari 8 a 5, 02120 Espoo tai toimittaa sähköisesti: suomen.koulukirjastoyhdistys@gmail.com. Löydät hakemuksen klikkaamalla tätä linkkiä.