Vuoden 2010 ensimmäinen jäsenilta

Vuoden 2010 ensimmäinen jäseniltamme järjestetään ma 15.3.2010 klo 18 alkaen WSOY:n juhlatila Jalmarissa osoitteessa Bulevardi 12, 2.kerros. Illan ohjelma on monipuolinen. Jouko Jokinen Kirjavälityksestä tutustuttaa meidät sähköiseen kirjaan. Sari Tuomaala WSOY:ltä esittelee kevään lasten- ja nuortenkirjauutuuksia ja Petri Elsilä näyttää meille WSOY:n uusimpia sähköisiä oppimateriaaleja. Vuoden ensimmäisessä jäsenillassa julkistetaan perinteiseen tapaan Vuoden koulukirjastonhoitaja 2009 sekä kuullaan ajankohtaiset koulukirjastokuulumiset. Illan osallistujilla on myös mahdollisuus tehdä ostoksia WSOY:n katutason kirjakaupassa, joka on avoinna poikkeuksellisesti klo 18 asti. Osallistujat saavat 30% alennuksen kaikista muista tuotteista paitsi oppikirjoista. Kannattaa siis saapua paikalle hiukan ennen jäsenillan alkua tekemään löytöjä. Ohjelman lomassa maukas tarjoilu. Lämpimästi tervetuloa!
Ilmoittautumiset pe 5.3.2010 mennessä: hanna.sillanpaa(at)espoo.opit.fi

Äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksen foorumi järjestetään Kalastajatorpalla Helsingissä 3.-4.8.2010. Äidinkielen ja kirjallisuuden opetuksen foorumin ohjelma