Liity jäseneksi

Suomen koulukirjastoyhdistys ry:n jäseneksi voit liittyä lähettämällä sähköpostia jäsenasioiden hoitajalle Marja Rikaniemelle marja.rikaniemi(at)kolumbus.fi. Jäsenmaksu on henkilöiltä 25e, kannattavilta jäseniltä (yhteisöt) 75 e. Sen voit maksaa tilille: Nordea FI98 1449 3000 1063 03, käytä viitettä 1009. Muista ilmoittaa myös maksaessa nimesi ja koulusi. Tervetuloa joukkoomme!

Jäsenmaksun aika on vuosittain viimeistään 30.4. mennessä.

Koulukirjastoyhdistyksen väki pitää yllä Koulukirjastot-nimistä Facebook-ryhmää jäsenilleen – liity samalla tähänkin ryhmään! Ryhmässä infotaan ja keskustellaan paljon koulukirjastoihin liittyvistä asioista: lastenkirjallisuudesta, koulutuksista, tulevaisuuden taidoista, tiedon valinnasta ja sen arvioinnista jne.

Alla oleva sähköinen lomake ei ole toiminnassa, joten lähetäthän viestit yhdistyksen hallituksen jäsenille sähköpostitse. Kiitos!

Nimi (vaaditaan)

Osoite (vaaditaan)

Sähköposti (vaaditaan)

Lisätietoja

Kirjoita tämä koodi alla olevaan kenttään: Käyttääksesi CAPTCHAa, sinun täytyy asentaa Really Simple CAPTCHA.